Organisatie | Vught |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Klachtenregeling gemeente Vught |
Citeertitel | Klachtenregeling gemeente Vught |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | verordening |
Regeling vervangt de "Klachtenregeling gemeente Vught 2001"
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
08-12-2011 | 28-10-2020 | Nieuwe regeling | 17-11-2011 Het Klaverblad, 30-11-2011 | Onbekend |
Hoofdstuk 3. Behandeling schriftelijke klachten
De klachtencoördinator registreert de klacht en legt deze ter behandeling voor aan de klachtbehandelaar.
Artikel 3.5. Vereisten voor het in behandeling nemen van een klacht
Behoudens artikel 9:8, lid 1 en lid 2, van de wet is het bestuursorgaan eveneens niet verplicht de klacht te behandelen indien niet is voldaan aan de indieningvereisten als bedoeld in artikel 9:4, lid 2, van de wet en de klager de voor de behandeling vereiste gegevens niet binnen twee weken heeft verstrekt nadat hij op deze tekortkoming is gewezen.