Organisatie | Tubbergen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Inschrijvings- en uitgiftecriteria voor de verkoop van appartementsrechten "Knooperf De Veldboer" |
Citeertitel | Inschrijvings- en uitgiftecriteria voor de verkoop van appartementsrechten "Knooperf De Veldboer" |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | volkshuisvesting en woningbouw |
Eigen onderwerp |
Materieel vervallen door collegebesluit d.d. 04-02-2014 nr. I14.003864
Gemeentewet, art. 160
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-10-2011 | 04-02-2014 | Nieuwe regeling | 30-08-2011 | nr. I11.011273 |
In deze inschrijvings- en uitgiftecriteria wordt bedoeld met:
Artikel 2 Inschrijving op een lijst van gegadigden
Om in aanmerking te komen voor een appartementsrecht op “knooperf de Veldboer” dient een persoon met de minimale leeftijd van 18 jaar zich in te schrijven op een lijst van gegadigden voor een door hem aan te duiden vrije kavel. Bij inschrijving is legitimatie met een document als bedoeld in artikel 1 van de Wet op de identificatieplicht vereist.
Bij inschrijving op de lijst van gegadigden dient € 113,45 inschrijfgeld per kavel te worden betaald, ongeacht of men reeds voor een bouwkavel in de gemeente Tubbergen staat ingeschreven. De hoogte van het inschrijfgeld kan jaarlijks door burgemeester en wethouders worden aangepast. Dit inschrijfgeld wordt - zonder vergoeding van rente - bij aankoop van een kavel met de koopsom verrekend. In alle andere gevallen vindt geen verrekening of terugbetaling plaats.
Artikel 6 Vervallen inschrijving
Indien een gegadigde een aanbod van de gemeente niet heeft aanvaard, waaronder mede is verstaan het niet of niet-tijdig reageren op zodanig aanbod, vervalt zijn of haar inschrijving.