Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Gemeente Slochteren

Mandaatbesluit klachtenbehandeling inkoop en aanbestedingen gemeente Slochteren

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OverheidsorganisatieGemeente Slochteren
Officiële naam regelingMandaatbesluit klachtenbehandeling inkoop en aanbestedingen gemeente Slochteren
CiteertitelMandaatbesluit klachtenbehandeling inkoop en aanbestedingen
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpalgemeen
Eigen onderwerp

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Algemene wet bestuursrecht, afdeling 10.1.1

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerking-

treding

Terugwerkende

kracht tot en met

Datum uitwerking-

treding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

26-04-201701-01-2018Nieuwe regeling

11-04-2017

Gemeenteblad, Jaargang 2017, Nr. 67560

2017002212

Tekst van de regeling

Intitulé

Mandaatbesluit klachtenbehandeling inkoop en aanbestedingen gemeente Slochteren

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren;

gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;

overwegende dat het vanuit het oogpunt van doelmatigheid wenselijk is om daarvoor in aanmerking komende bevoegdheden over te dragen aan ambtenaren of aan anderen;

onverminderd het bepaalde in het budgetreglement en intern geldende afspraken van de gemeente Slochteren;

b e s l u i t

vast te stellen het

Mandaatbesluit klachtenbehandeling inkoop en aanbestedingen gemeente Slochteren

Taakgebied alle afdelingen/werkmaatschappijenGemandateerdeOnder- gemandateerde (functienummer)
     
AWB + andere juridische zaken    
Het geven van advies inzake de afhandeling van de klachten inkoop en aanbestedingen conform de klachtenregeling inkoop en aanbestedingen.HS Manager BedrijfsbureauHS15240 HS15245 HS15250
Besluiten over de afhandeling van ingediende klachten inkoop en aanbestedingenDirecteur Dienstverlening, directeur Bedrijfsvoering, directeur Beleid, directeur Werkmaatschappij IBORManager Bedrijfsbureau Werkmaatschappij IBOR
Volmacht verlenen voor de vertegenwoordiging van de gemeente bij de externe commissie van aanbestedingsexpertsDirecteur Dienstverlening, directeur Bedrijfsvoering, directeur Beleid, directeur Werkmaatschappij IBORHS15240 HS15245 HS15250 Ten behoeve van de procedure tevens de trekker van de betreffende aanbesteding.

Citeertitel en inwerkingtreding

1. Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking.

2. Dit besluit wordt aangehaald als Mandaatbesluit klachtenbehandeling inkoop en aanbestedingen.

Ondertekening

Vastgesteld op 11 april 2017.

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren,

Geert-Jan ten Brink , Burgemeester

Chrétien van den Akker, Secretaris