Overheidsorganisatie | Gemeente Slochteren |
---|---|
Officiële naam regeling | Subsidieplafond Leefbaarheidsfonds 2014 |
Citeertitel | Subsidieplafond Leefbaarheidsfonds 2014 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | maatschappelijke zorg en welzijn |
Eigen onderwerp |
Geen
Geen.
Datum inwerking- treding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerking- treding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
28-08-2013 | 01-01-2015 | Nieuwe regeling | 13-08-2013 't Bokkeblad, 21-08-2013 | 2013/3729 |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren;
gelezen het voorstel van 8 augustus 2013;
gelet op artikelen 4:22 en 4:28 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 1.4 van de Subsidieverordening Welzijn gemeente Slochteren;
overwegende:
dat aanvragen op grond van de Nadere regels Subsidieverordening Welzijn: leefbaarheidsfondsvoor het eerste tijdvak 2014 dienen te worden ingediend voordat de gemeenteraad de begroting heeft vastgesteld of goedgekeurd;
dat het noodzakelijk is om een subsidieplafond vast te stellen;
dat het wenselijk is met betrekking tot de Subsidieverordening Welzijn gemeente Slochteren de wijze van verdeling van de voor het jaar 2014 beschikbare subsidiebedragen ten behoeve van het Leefbaarheidsfonds vast te stellen;
Besluit:
de wijze van verdeling van de voor 2014 beschikbare subsidiebedragen ten behoeve van het Leefbaarheidsfonds volgens onderstaande tabel vast te stellen.
Fonds | Bedrag |
Leefbaarheidsfonds | |
tijdvak 1: 1 januari 2014 tot en met 30 april 2014 | € 17.500,- |
tijdvak 2: 1 mei 2014 tot en met 31 augustus 2014 | € 35.000,- |
tijdvak 3: 1 september 2014 tot en met 31 december 2014 | € 17.500,- |
Citeertitel
Deze regeling wordt aangehaald als Subsidieplafond Leefbaarheidsfonds 2014.
Inwerkingtreding
Deze regeling treedt in werking per 28 augustus 2013.
Vastgesteld in de collegevergadering van 13 augustus 2013.
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren,
Burgemeester G.J. ten Brink
Secretaris C.C.W. van den Akker