Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Gemeente Vlist

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OverheidsorganisatieGemeente Vlist
Officiële naam regelingRegeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007
CiteertitelRegeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerppersoneel en organisatie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerking-

treding

Terugwerkende

kracht tot en met

Datum uitwerking-

treding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

25-07-200701-01-2015Nieuwe regeling

24-07-2007

Onbekend

Onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007

Burgemeester en wethouders van de gemeente Vlist,

gevestigd Dorpsplein 8 te 2821 AS Vlist;

overwegende, dat:

in het kader van integriteit het noodzakelijk is om voorschriften vast te stellen over de openbaarmaking van nevenwerkzaamheden verricht door topambtenaren;

de Ondernemingsraad kan instemmen met de wijze waarop de openbaarmaking is geregeld;

gelet op de Ambtenarenwet, artikel 160 van de Gemeentewet alsmede artikel 15:1e van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling en Uitwerkingsovereenkomst;

BESLUITEN:

vast te stellen de:

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007

Artikel 1

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • 1.

    gemeentesecretaris

  • 2.

    de directeur bedrijfsvoering

  • 3.

    de teamleiders

  • 4.

    controller

Artikel 2

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen volgens het bij deze regeling vastgestelde formulier.

Artikel 4

De opgave vermeldt:

  • a.

    de hoofdfunctie

  • b.

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden

  • c.

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

  • d.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen

Artikel 5

De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6

Deze regeling treedt in werking met ingang van de dag volgende op die van de vaststelling, te weten 25 juli 2007.

Ondertekening

Vlist, 24 juli 2007

Burgemeester en wethouders van Vlist,

de secretaris, de burgemeester,

Mw. mr. C. Plokhooij A.Z. Evenhuis-Meppelink