Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Barneveld

Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBarneveld
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019
CiteertitelAanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpToezichthouders BRP

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen
  2. artikel 5.2 van het Besluit basisregistratie ondergrond
  3. titel 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

10-11-2020Artikel 1

03-11-2020

gmb-2020-290354

1000
04-05-201910-11-2020Nieuwe regeling

01-04-2019

gmb-2019-106862

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Barneveld;

 

gelet op artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen en afdeling 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluit:

 

vast te stellen het Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Artikel 1 Aanwijzing toezichthouders BRP

De volgende medewerkers worden aangewezen als toezichthouder op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet BRP, de:

  • 1.

    medewerker Publiek II, team KCC/Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 2.

    medewerker beleidsuitvoering III, team KCC/Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 3.

    medewerker gegevens I en II, team KCC/Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 4.

    medewerker Handhaving II, team Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 5.

    medewerker Handhaving III, team Veiligheid, Vergunningen en toezicht, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 6.

    H. van de Kooi, medewerker handhaving C, Omgevingsdienst De Vallei.

Artikel 2 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.

Artikel 3 Citeertitel

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019.

 

Aldus vastgesteld op 1 april 2019,

Burgemeester en wethouders voornoemd,

H.F.B. vanSteden

Secretaris

dr. J.W.A. vanDijk,

Burgemeester